marți, 16 februarie 2010

Strazi de Romania

Acum cateva zile am hotarat sa plec la Valcea. Toate bune pana cand am ajuns in parcare. Acolo stupoare: un mare smecher cu un 4x4 parcase fix pe mijlocul parcarii pe unde ar fi trebuit sa iesim noi, restul muritorilor si detinatorilor de masini mai putin impozante. Am incercat noi toate modalitatile posibile sa reusim sa iesim din cele cateva sute de metri cat era parcarea, nu se putea. Asa ca am pus lanturile. Apoi chin sa ocolim bolidul parcat de parca ma-sa ii cumparase lui parcare. Dupa aproape 40 de minute de lupta cu nametii si cu nesimtirea am reusit. Toate bune..... Ajungem la Dragasani! Aici am vazut ceva ce nu mai vazusem. Nu puteam sa ocolim gropile din asfalt ca dadeam de altele si mai mari. Unde intalneam un PECO era minune caci scuteam putin din nenorocirea masinii si intram prin el sa iesim in partea cealalta. Cei mai putin norocosi faceau cate o mica pana asa de rodaj ca poate scapasera de ea pe anul trecut. Nu ar fi fost asa de grav daca nu am plati rovigneta, daca nu am plati taxe exorbitante la stat. Ma socheaza cand aud sumele care i s-au alocat lui Udrea pentru promovarea turismului romanesc (care turism?). Dar nimeni nu s-a intrebat cum vor merge starinii pe starzile noastre? Au o singura posibilitate: sa zboare! Si noi dac vrem sa supraviertuim cu nervii intregi in aceasta tara de doi lei tot asa ar trebui sa facem: sa zburam unde vedem cu ochii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu